Registre de sol·licitants dels habitatges de protecció pública

Per realitzar el tràmit d'inscripció al Registre, cal demanar cita prèvia trucant al 804 800.

La gestió del Registre de sol·licitants d’habitatges de protecció pública serveix per regular els requisits d’accés i de selecció de les persones beneficiàries dels habitatges de protecció pública, el procediment i les condicions per accedir-hi i per deixar de tenir-hi dret, així com les situacions d’urgència que donen lloc a l’accés de forma temporal a un habitatge de protecció pública.

Decret 265/2022, del 22-6-2022, d’aprovació del Reglament dels requisits d’accés i el procediment d’adjudicació dels habitatges de protecció pública i de creació del Registre de sol·licitants dels habitatges de protecció pública.

Documents per descarregar:

  Formulari de sol·licitud d'inscripció al Registe de sol·licitants dels habitatges de protecció pública

  Formulari de declaració i de consentiment d'obtenció i d'utilització de dades

  Formulari relatiu a la composició de la unitat de convivència

  Registre d'activitats de tractament del Registre de sol·licitants dels habitatges de protecció pública
 

Per a tota mena de consultes relacionades amb l'habitatge, a la pestanya "Habitatge", la informació del contacte.

Oficina de l'Habitatge
Institut Nacional de l'Habitatge
Carrer Ciutat de Valls,núm 69, PB
AD500 Andorra la Vella
Telèfon: +376 804800
A/e: habitatge@govern.ad

 

Noves excepcions de rehabilitació per a edificis residencials i canvi d'ús d'establiments hotelers

Video Excepcio Habitatge

   Més informació